5 pytań na Cyfrowy Start - Wywiad z #Landingi

14.08.2025
Redakcja Strefy Wiedzy
Polski Fundusz Rozwoju
Formatted text

5 pytań na Cyfrowy Start - Wywiad z #Landingi 

Cyfrowy Start to cykl rozmów z polskimi firmami technologicznymi, które aktywnie wspierają cyfryzację sektora MŚP i dużych firm. Prezentujemy rozwiązania dostępne w ramach Partnerstwa Technologicznego PFR, pokazując, jak realnie wspomagają one transformację cyfrową innych przedsiębiorstw. Zapraszamy do rozmowy z Błażejem Abel, CEO firmy Landingi. 

Jakie rozwiązania oferujecie w ramach Partnerstwa Technologicznego PFR?

Landingi to platforma, która pozwala samodzielnie tworzyć skuteczne strony docelowe (landing pages) – bez potrzeby programowania. W ramach Partnerstwa oferujemy nie tylko dostęp do naszego narzędzia, ale także dodatkowe wsparcie. Pomagamy w przeniesieniu treści, zapewniamy pomoc graficzną, udostępniamy rozszerzoną analitykę, opcję tworzenia stron w różnych językach z pomocą AI oraz możliwość automatycznego generowania większej liczby stron. Na każdym etapie jesteśmy blisko naszych użytkowników – pomagamy przy rozpoczęciu pracy (onboarding), analizujemy pierwsze działania (audyt) i wspieramy w rozwoju (success call). Naszym celem jest to, by każda firma mogła łatwo i szybko zaistnieć w internecie.

Z jakimi problemami w cyfryzacji najczęściej mierzą się firmy i jak im pomagacie?

Firmy najczęściej szukają skutecznych i szybkich sposobów na realizację kampanii marketingowych – od pomysłu po gotowy landing page. Zależy im na tym, by strony dobrze konwertowały, były atrakcyjne wizualnie i dopasowane do odbiorcy. Coraz większą rolę odgrywa personalizacja – wiele firm chce tworzyć treści dostosowane do konkretnych grup klientów, a nie jedną „uniwersalną” stronę. Wielu przedsiębiorców ma też problem z brakiem pomysłów na kampanie. Dlatego stworzyliśmy Kalendarz Marketera (link) – co miesiąc podpowiadamy w nim tematy działań promocyjnych, które można łatwo wdrożyć dzięki gotowym szablonom. Pomagamy firmom nie tylko szybciej działać, ale też szukać nowych okazji do sprzedaży.

Dlaczego dołączyliście do Partnerstwa Technologicznego PFR i co Wam to daje?

Cyfrowa Wyprawka to inicjatywa, która pomaga firmom – zwłaszcza tym stawiającym pierwsze kroki w internecie – wejść w świat digitalu. Od początku podzielaliśmy tę ideę, dlatego dołączenie do Partnerstwa było dla nas naturalnym krokiem. Udostępniamy uczestnikom nasze narzędzie do tworzenia stron, którego oferta jest elastyczna, a próg wejścia zaczyna się od 0 zł. Dzięki temu firmy mogą bez barier rozpocząć działania online i rozwijać swoją obecność w sieci. Z naszej perspektywy to szansa na dalsze umacnianie pozycji Landingi jako jednego z czołowych rozwiązań dla marketerów w Polsce i dotarcie do jeszcze szerszego grona przedsiębiorców, którzy chcą działać skutecznie w internecie.

Czy możecie podzielić się przykładem firmy, która skorzystała z Waszego rozwiązania i osiągnęła wymierne korzyści?

Z naszego rozwiązania korzysta dziś ponad 2500 firm. Trudno wymienić je wszystkie, ale wśród dobrze znanych marek z Polski są m.in. Biedronka, Player, WP Pilot, Audioteka czy Credit Agricole.
Nie każda firma chce publicznie dzielić się swoją historią, dlatego tym bardziej zachęcam do przeczytania naszych studiów przypadków (case studies) – np. o Senuto (link) o tym jak zarządza 140 landing page’ami czy o naffy (link) jak zbudowało maszynę do lead generation. Pokazujemy tam dokładnie, w jaki sposób te firmy wykorzystały naszą platformę, aby osiągnąć swoje cele marketingowe.

Jakie macie plany na rozwój i dalszą pomoc firmom w cyfryzacji?

Cyfrowy marketing, którym się zajmujemy, bardzo szybko się zmienia. Chcemy pomagać firmom działać szybciej i sprawniej – także dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji. Automatyzacja i AI mogą dziś znacząco uprościć i przyspieszyć wiele procesów – od tworzenia treści, po analizę efektów.

Równocześnie edukujemy naszych klientów, jak ważna jest personalizacja – czyli tworzenie stron dostosowanych do konkretnych grup odbiorców, zamiast jednego "uniwersalnego" landing page’a. Coraz częściej mówi się w tym kontekście o tzw. hiperpersonalizacji, która – dzięki AI – staje się coraz łatwiejsza do wdrożenia. Wierzymy, że to właśnie indywidualne podejście do klienta będzie kluczowe w najbliższych latach.

Firma Landingi dołączyła do inicjatywy PFR – Partnerstwa Technologicznego PFR, platformy, która łączy dostawców nowoczesnych narzędzi cyfrowych z firmami gotowymi na transformację technologiczną.


Więcej o firmie pod linkiem.  
Więcej o platformie na stronie. 

Najnowsze wpisy